VAD VI GÖR
VÅRT ERBJUDANDE
VI TAR HAND OM KOMPLEXA IT-MILJÖER
När du behöver hjälp med IT-frågor finns Canmers Support och Helpdesk. Du kan bland annat få hjälp med frågor om dokument- och lösenordshantering, utskriftsproblem, MS Office och Outlook, VPN-inloggning eller e-post på telefonen.
Vi övervakar över tusen arbetsplatser där vi kan dra ut rapporter på installerad programvara, se larm och på begäran ta över aktuell dator för att hantera problemet på distans.
KONTAKTA SUPPORTEN:
För att ditt företag ska kunna arbeta och kommunicera effektivt levererar Canmer de applikationer som är mest relevanta.
Exempel på applikationsleveranser är e-postklienter, samarbets- och projektplattformar, samt underliggande operativsystem för affärssystem.
Genom att Canmer lär känna ditt företag och agerar som er interna IT-avdelning kan vi ge rätt råd och val av produkter. Då får ni den utrustning som passar bäst och ger mest.
Vi upprätthåller en tät dialog mellan tekniker och kundansvarig så att den tekniker som ska installera produkten har möjlighet att komma med synpunkter.